شرکت سرو رایان جهانگیر- پارک علم و فناوری کاشان

شرکت فناوری های بلوط سبز اکسینشرکت سرو رایان جهانگیر

مدیر عامل: معین سروی
زمینه فعالیت: طراحی و توسعه نرم افزارهای مرتبط با صنعت
ایده محوری: طراحی و پیاده سازی نرم افزار مدیریت تعمیر و نگهداری تجهیزات و ادوات صنعتی به منظور افزایش راندمان تولید و کاهش خرابی ها
ایمیل: info@sarvrayan.ir -
سایت: sarvrayan.ir
تلفن:  03155805004 -  همراه:09131632041

معرفی، خدمات و محصولات شرکت سرو رایان جهانگیر

  • زمینه فعالیت: طراحی و توسعه نرم افزارهای مرتبط با صنعت
  • ایده محوری: طراحی و پیاده سازی نرم افزار مدیریت تعمیر و نگهداری تجهیزات و ادوات صنعتی به منظور افزایش راندمان تولید و کاهش خرابی ها

معرفی محصولات:

1) اکسپرتر: سیستم جامع مدیریت نگهداری کامپیوتری سرو رایان نرم افزاری است که برای ساده کردن عملیات تعمیر و نگهداری با برنامه ریزی، ردیابی و مدیریت وظایف و دارایی های تعمیر و نگهداری طراحی شده است. قابلیت های آن شامل برنامه ریزی نگهداری پیشگیرانه، مدیریت سفارش کار، کنترل موجودی، و تجزیه و تحلیل عملکرد تجهیزات برای افزایش بهره وری عملیاتی است.

مزایای اکسپرتر شامل افزایش زمان کارکرد تجهیزات، برنامه‌های تعمیر و نگهداری بهینه، کاهش زمان از کار افتادگی از طریق تعمیر و نگهداری فعال، مدیریت موجودی بهتر، بهبود انطباق با مقررات، و افزایش تصمیم‌گیری از طریق بینش مبتنی بر داده‌ها در مورد عملکرد دارایی و تاریخچه تعمیر و نگهداری است.

این سیستم به صورت وب و اپلیکشن گوش توسعه داده شده و قابلیت دسترسی از هر جا را دارد.
سرو رایان اکسپرتر را هم بر بستر ابری و هم بر روی سرورهای سازمانی مشتری ارائه می کند

2) سیستم جابی: سامانه حضور غیاب و خدمات فیش حقوقی که کارکنان به فیش حقوقی خود در همه جا دسترسی دارند. سرپرستان محترم نیز می توانند حضور غیاب افراد خود را به راحتی انجام دهند.

عکس اکسپرتر