شرکت ماشین سازان البرز پیمان

شرکت ماشین سازان البرز پیمان

مدیر عامل: مهندس محمد صادقی پور

زمینه فعالیت: طراحی و ساخت تجهیزات و ماشین آلات پیشرفته

ایده محوری: مکانیزم و ربات اتوماتیک جابجایی و بارگیری

وب سایت: msap.co.ir  ایمیل: info@msap.co.ir

شماره همراه: 091316333855  تلفن ثابت: 03155805041

شركت ماشين سازان البرز پیمان طراح و سازنده انواع تجهيزات وماشين آلات صنعتي به عنوان يك شركت فعال در سطح ملي در زمينه هاي مرتبط با نفت وگاز،پتروشيمي، خودرو، انرژي اتمي و صنايع داروئي و غذائي فعاليت مي نمايد.حفظ و ارتقاء سطح رضايت مشتريان را از طريق تحويل به موقع سفارشات ، با رعايت همه جنبه هاي مورد توافق را محور تمام سياستهاي خود مي داند و در اين راه مديريت و تمامي كاركنان شركت تلاش لازم را به عمل مي آورند.

شركت ماشين سازان البرز پیمان مفتخر است گام‌هایی بزرگ در جهت شكوفائی و رونق اقتصادی مملكت برداشته و مصمم است با افزايش دانش فنی نيروی انسانی خود و سرلوحه قرار دادن رضايت مشتريان خود از پيشتازان صنعت طراحی و مهندسی و ساخت بوده و توانسته است با بهره گیری از دانش فنی کارشناسان مجرب، در کنار ماشین آلات پیشرفته با بکارگیری تجربیات عملی بدست آمده گام مهمی را در جهت ارتقاء کیفیت تولید داخلی، بومی سازی قطعات و تجهیزات و انجام پروژه های تحقیقاتی در صنایع مختلف بردارد.

شرکت ماشین سازان البرز پیمان از سال 2010 با سرمایه گذاری بخش خصوصی با توجه به نیاز واحدهای مختلف صنعتی فعالیت خود را آغاز کرده است. اهداف این شرکت شامل طراحی و ساخت قطعات، تجهیزات و خطوط تولید صنایع مختلف از جمله صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، فلزات مانند فولاد، آلومینیوم، مس و غیره، صنایع غذایی و بهداشتی و صنایع خودروسازی می باشد. هدف اولیه این شرکت گسترش حضور در طیف وسیعی از صنایع از طریق ارتقای کیفیت محصولات و ارائه خدمات گسترده به مشتریان در جهت جلب رضایت آنها می باشد. این شرکت دارای چندین واحد تولیدی و مهندسی می باشد. همچنین در راستای ارائه خدمات باکیفیت به مشتریان خود با بهترین و به روزترین سازمان های مهندسی خاورمیانه همکاری می کند.

 

معرفی محصولات:

پیستون راد پکینگ

 

اتوکلاو

 

ساخت گاید

 

ساخت استند / کاست / کارتریج

 

ساخت غلک نورد

 

 
راکتور میکسر دار
 
 
فیلتر بانک
 
 
 
قطعات حساس و خاص
 
پد گردان
 
ایمپلر
 
 
مخازن ذخیره